Իրանի և Միացյալ Նահանգների միջև բանակցությունների հինգերորդ փուլի ավարտից հետո Իրանի գլխավոր բանակցող, արտգործնախարար Աբբա Արաղչին հայտարարել է, որ «դա բանակցությունների ամենապրոֆեսիոնալ փուլերից մեկն էր»։ «Մենք անսասան ենք մեր դիրքորոշումներում։ Ամերիկյան կողմն այժմ հստակ պատկերացում ունի Իրանի դիրքորոշման վերաբերյալ»,- շեշտել է նա։               
 
  • Էդվարդ Միր­զո­յա­նի ծնն­դ­յան օ­րը միաս­նա­կան տե­սա­ն­յու­թը կտե­ղադր­վի առ­ցանց հար­թակ­նե­րում

    Էդվարդ Միր­զո­յա­նի ծնն­դ­յան օ­րը միաս­նա­կան տե­սա­ն­յու­թը կտե­ղադր­վի առ­ցանց հար­թակ­նե­րում

    05.05.2020| 01:18
    Հա­յաս­տա­նի կոմ­պո­զի­տոր­նե­րի միու­թյան նա­խա­ձեռ­նու­թյամբ` վեց տա­րի շա­րու­նակ մա­յի­սի 10-12-ին անց­կաց­վում է պա­տա­նի կոմ­պո­զի­տոր­նե­րի հան­րա­պե­տա­կան մր­ցույթ, ո­րը կրում է մե­ծա­նուն կոմ­պո­զի­տոր Էդ­վարդ Միր­զո­յա­նի ա­նու­նը:
  • Facebook-ը կաջակցի՞ արվեստագետներին

    Facebook-ը կաջակցի՞ արվեստագետներին

    03.05.2020| 22:14
    Կորոնավիրուսի համավարակի տարածման պատճառով երաժշտական փառատոները, համերգները, վարպետության դասերը կա՛մ հետաձգվում են, կա՛մ չեղարկվում, կա՛մ հնարավորության դեպքում՝ ձևափոխվում ու ներկայացվում առցանց հարթակներում:
  • «Իմ երաժշտությունը խոսում է»

    «Իմ երաժշտությունը խոսում է»

    01.05.2020| 01:05
    Մա­յի­սին Գա­ֆես­ճեան ար­վես­տի կենտ­րո­նում նա­խա­տես­ված էր ֆրան­սաբ­նակ դե­րա­սա­նու­հի, ե­րա­ժիշտ ԺԱՆ­ՆԱ ԲԼԲՈՒ­ԼՅԱ­ՆԻ հե­ղի­նա­կա­յին հա­մեր­գը: Աշ­խարհն ի­րար խառ­նած կո­րո­նա­վի­րու­սը ի թիվս այլ ծրագ­րե­րի, անհ­նար դարձ­րեց նաև այս սպաս­ված ե­րե­կոն:
  • «Գի­տու­թ­յու­նը, մտա­վոր ար­ժեք­նե­րը ստեղծ­վել են ոչ թե գի­տա­կան աս­տի­ճա­նի, ա­կա­դե­մի­կո­սի կոս­տ­յու­մի տի­րա­նա­լու, այլ բո­վան­դա­կու­թ­յան հա­մար»

    «Գի­տու­թ­յու­նը, մտա­վոր ար­ժեք­նե­րը ստեղծ­վել են ոչ թե գի­տա­կան աս­տի­ճա­նի, ա­կա­դե­մի­կո­սի կոս­տ­յու­մի տի­րա­նա­լու, այլ բո­վան­դա­կու­թ­յան հա­մար»

    01.05.2020| 00:35
    «Ի­րա­տե­սի» հյու­րը ար­վես­տա­բան ՄԱՐ­ՏԻՆ ՄԻՔԱՅԵ­ԼՅԱՆՆ է: Ինչ­պես և կա­րե­լի է են­թադ­րել այ­սօր­վա ի­րա­կա­նու­թյան մեջ, մեր զրույ­ցի գլ­խա­վոր ա­ռանց­քը չա­րա­բաս­տիկ կո­րո­նա­վի­րուսն է: Սա ան­խու­սա­փե­լի է ներ­կա­յում, ե­թե ան­գամ զրու­ցա­կիցդ հե­տաքր­քիր ու խո­րա­գետ ար­վես­տա­բանն է:
  • «Դա կի­նո չէ, գու­ցե նոր ժան­րի նա­խա­տիպ է»

    «Դա կի­նո չէ, գու­ցե նոր ժան­րի նա­խա­տիպ է»

    25.04.2020| 00:02
    Այս օ­րե­րին Սոս Սարգ­սյա­նի ան­վան հա­մազ­գա­յին պե­տա­կան թատ­րո­նի դե­րա­սան­նե­րը ներ­կա­յա­նում են «Ա­ռա­կա­նի» առ­ցանց նա­խագ­ծով` միա­վո­րե­լով հու­մորն ու ի­մաս­տու­թյու­նը, խա­ղը և կյան­քը: «Ա­ռա­կա­նուն» հա­ջոր­դե­լու է հա­մազ­գա­յին թատ­րո­նի դե­րա­սան Վար­շամ Գևոր­գյա­նի նոր նա­խա­գի­ծը: Թա­տե­րա­կան կյան­քում սպաս­վող փո­փո­խու­թյուն­նե­րի, ժա­մա­նա­կի մար­տահ­րա­վեր­նե­րի, կեն­դա­նի շփ­ման պա­կա­սի ու դրա վտանգ­նե­րի, ինչ­պես նաև վե­րոն­շյալ նա­խագ­ծի մա­սին զրու­ցել ենք ՎԱՐ­ՇԱՄ ԳԵ­ՎՈՐ­ԳՅԱ­ՆԻ հետ:
  • «Նա­յում ես աշ­խա­տան­քին, ա­սում ես՝ պաս­տառ­ներ են, ոչ թե շա­տա­խո­սու­թ­յուն»

    «Նա­յում ես աշ­խա­տան­քին, ա­սում ես՝ պաս­տառ­ներ են, ոչ թե շա­տա­խո­սու­թ­յուն»

    24.04.2020| 01:26
    «Մնա­ցեք տա­նը մեկ ըն­տա­նի­քի պես», «Ա­ռողջ մար­դը բնու­թյան ա­մե­նա­թան­կար­ժեք ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյունն է», «Յու­րա­քան­չյու­րից պետք է պա­հան­ջել այն, ինչ նա կա­րող է ա­նել», «Տխուր է, երբ տանն ես և «չու­նես ըն­կեր­ներ»։ Ա­վե­լի տխուր է, երբ դր­սում ես և ու­նես «թշ­նա­մի»:
  • Ձեռք ես տվել` խա­ղա

    Ձեռք ես տվել` խա­ղա

    24.04.2020| 00:17
    Տիար Խզ­մա­լյան, եկեք ծուռ նս­տենք, շի­տակ մտո­րենք։ Ա­ռի­թը «Հրա­պա­րակ» օ­րա­թեր­թի մշա­կու­թա­յին հա­վել­վա­ծում աչքս շո­յած Ձեր խոս­տո­վա­նու­թյունն էր, ո­րից էլ ծաղ­կա­քա­ղել եմ բնա­բա­նը։
  • Հերթական անգրագիտության ու ապատեղեկատվության վկայումը

    Հերթական անգրագիտության ու ապատեղեկատվության վկայումը

    23.04.2020| 16:51
    Օրերս Հայաստանի ազգային կինոկենտրոնի կայքէջը շտապեց ներկայանալ իր հերթական անգրագիտությամբ՝ այն համեմելով նույնքան հերթական ապատեղեկատվությամբ։
  • «Նոր ժա­մա­նակ­նե­րը նոր պա­հանջ­ներ թե­լադ­րե­ցին մշա­կու­թա­յին հաս­տա­տու­թ­յուն­նե­րին»

    «Նոր ժա­մա­նակ­նե­րը նոր պա­հանջ­ներ թե­լադ­րե­ցին մշա­կու­թա­յին հաս­տա­տու­թ­յուն­նե­րին»

    21.04.2020| 00:45
    Բա­նա­սի­րա­կան գի­տու­թ­յուն­նե­րի թեկ­նա­ծու, ԵՊՀ դո­ցենտ ՎԱ­ՀԱԳՆ ԶԱ­ՔԱՐ­ՅԱ­ՆԸ ու­շագ­րավ դի­տար­կում­ներ է ա­նում մշա­կույթ-սո­ցիա­լա­կան մե­դիա կա­պի մա­սին: Հա­մա­վա­րա­կի օ­րե­րին մշա­կու­թա­յին կյան­քը տե­ղա­փոխ­վեց վիր­տուալ տի­րույթ: Ա­վե­լի քան երբևէ կարևոր­վե­ցին տե­ղե­կատ­վա­կան տեխ­նո­լո­գիա­նե­րի դե­րը, սո­ցիա­լա­կան գո­վազդն ու հան­րա­յին կա­պե­րի մաս­նա­գետ­նե­րի նպա­տա­կա­յին գոր­ծու­նեու­թ­յու­նը:
  • «Ինձ հա­մար խիստ ան­հաս­կա­նա­լի է «Հի­շում եմ  և պա­հան­ջում» կար­գա­խո­սը վե­րաի­մաս­տա­վո­րե­լու և խմ­բագ­րե­լու նա­խա­ձեռ­նու­թ­յու­նը»

    «Ինձ հա­մար խիստ ան­հաս­կա­նա­լի է «Հի­շում եմ և պա­հան­ջում» կար­գա­խո­սը վե­րաի­մաս­տա­վո­րե­լու և խմ­բագ­րե­լու նա­խա­ձեռ­նու­թ­յու­նը»

    17.04.2020| 02:10
    «Հի­շում եմ և պա­հան­ջում» կար­գա­խո­սը ֆեյս­բուք սոց­ցան­ցի օգ­տա­տե­րե­րի լու­սան­կա­րի հու­շա­յին շր­ջա­նա­կի վրա միառ­ժա­մա­նակ վե­րախմ­բագր­վեց՝ ստա­նա­լով «Հի­շում եմ» բա­նաձևու­մը: Հա­յոց Ցե­ղաս­պա­նու­թյան թան­գա­րան-ինս­տի­տու­տի տնօ­րի­նու­թյան ա­ռա­ջարկ-նա­խա­ձեռ­նու­թյու­նը, սա­կայն, տա­րա­կու­սանք, զայ­րույթ ու ան­հան­գս­տու­թյուն ա­ռաջ բե­րեց: Ստիպ­ված էին վե­րա­դառ­նալ հին ու հայտ­նի կար­գա­խո­սին, նաև պար­զա­բա­նել, որ խմ­բագ­րու­մը թյուր տպա­վո­րու­թյուն է ստեղ­ծել քա­ղա­քա­կան գծի փո­փո­խու­թյան մա­սին, ի­րենք ո­րո­շել են խու­սա­փել հնա­րա­վոր շա­հար­կում­նե­րից, փա­րա­տել մեր հայ­րե­նա­կից­նե­րի ան­հան­գս­տու­թյուն­նե­րը և փո­խել հու­շա­յին շր­ջա­նա­կի գրու­թյու­նը՝ որ­պես ձևա­կեր­պում օգ­տա­գոր­ծե­լով 2015 թ. ըն­դուն­ված «Հա­յոց ցե­ղաս­պա­նու­թյան 100-րդ տա­րե­լի­ցի հա­մա­հայ­կա­կան հռ­չա­կագ­րում» ա­ռաջ քաշ­ված «Հի­շում եմ և պա­հան­ջում» կար­գա­խո­սը: